Absolwent

 
Model Absolwenta:

  • ma wyobrażenie o roli ucznia, którą wkrótce będzie odgrywał
  • ma motywacje do uczenia się i wysiłku intelektualnego
  • ma umiejętność przyswajania nowych pojęć, logicznego myślenia, uważnego słuchania, korzystania z posiadanych wiadomości
  • ma umiejętność koncentracji przez dłuższy czas
  • radzi sobie z trudnościami i próbuje je pokonać
  • umie współdziałać, ale też podporządkować się
  • jest tolerancyjny, zna i respektuje prawa innych ludzi, szanuje ich obyczaje, kulturę
  • jest odporny na stres
  • ma podstawową wiedzę o świecie
  • umie cieszyć się z własnych osiągnięć
  • zna podstawowe zasady bezpieczeństwa, higieny, dba o sprawność fizyczną i zdrowie
  • zna dziedzictwo i kulturę swojego regionu, symbole narodowe
  • chce reprezentować grupę, przedszkole, nie obawia się wystąpić publicznie
  • chce się dzielić swoimi pomysłami, sukcesami i osiągnięciami, aby motywować innych
  • potrafi wyrażać swoje uczucia
  • jest empatyczny wobec słabszych, szanuje starszych, jest opiekuńczy w stosunku do zwierząt

W pracy z dzieckiem za najważniejsze uważamy dostarczanie mu wielu bodźców działających na wszystkie zmysły. Tylko poprzez różnorodne rodzaje aktywności dziecko będzie rozwijało się harmonijnie i dobrze przygotowane wejdzie na kolejny szczebel edukacji, jakiem jest szkoła podstawowa. Dlatego też odrzucamy model przedszkola sprofilowanego kładącego nacisk na rozwój dziecka w jednym wybranym obszarze.
Bazą dla wszechstronnego rozwoju dziecka w naszym przedszkolu są zajęcia :

  • ruchowe
  • muzyczne
  • teatralne
  • nauka języka angielskiego